Opret bruger / judoklub
Last updated
Last updated
Når du skal oprette dig som en ny bruger/judoklub er det vigtigt at der ikke eksisterer en profil med samme emailadresse eller en profil fra samme judoklub.
Hvis en person fra din judoklub har oprettet sig skal de tilføje dig via. deres kontrolpanel på Eventportalen.
Se hvordan de skal gøre dette her: Tilføj personer til judoklub.
Når du skal oprette dig/din judoklub for første gange skal du gå til siden https://eventportal.judoinfo.dk/opret.
Herefter indtaster du dit for- og efternavn, din emailadresse og navnet på judoklubben - samt du opretter din adgangskode som du skal bruge fremadrettet når du skal logge ind.
Når du får succes-meddelelsen "Din bruger blev tilføjet" kan du nu logge ind. Første gang du logger idn skal du verificere din emailadresse. (Læs mere om verificeringen nedenfor)
Når du opretter din bruger og succes-meddelelsen "Din konto er blevet oprettet! ..." er vist vil der blive sendt et link til den angivet emailadresse, hvor du skal verificere din email. I denne mail du modtager skal du blot klikke på knappen "Verificer emailadresse", hvor du bør få vist meddelelsen "Email verificeret".
Hvis du ikke får verificeret din emailadresse og forsøger at logge ind vil der komme en meddelelse over input-felterne, som henviser til siden hvor du skal indtaste din emailadresse for at få tilsendt et nyt verificeringslink. Herefter vil du modtage en mail ligesom beskrevet ovenfor. Nu kan du logge ind på kontrolpanelet på eventportal.judoinfo.dk.
Hvis du er blevet tilføjet til en judoklub og altså ikke selv har oprettet din bruger beskriver denne side tydeligere hvordan du verificerer dine email og hvordan du logger ind første gang: Til dig som er blevet tilføjet en judoklub