Eventportal - Judoinfo.dk
JudoinfoEventportal
  • Velkommen 👋
  • Basale funktioner
    • Kom i gang
    • Opret bruger / judoklub
    • Ændre profiloplysninger
    • Tilføj personer til judoklub
      • Til dig som er blevet tilføjet en judoklub
  • Stævner
    • Opret stævne
    • Rediger stævne
    • Upload kamplister
    • Info: Betaling til stævne
    • Sådan ser det ud når én tilmelder sig
    • Sletning af persondata for tilmeldte
    • Livestreaming (YouTube links)
  • Kurser
    • Opret kursus
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Basale funktioner

Tilføj personer til judoklub

PreviousÆndre profiloplysningerNextTil dig som er blevet tilføjet en judoklub

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Hvis du skal tilføje personer til din judoklub skal du gå til siden "Min Judoklub" under menupunktet "Konto" i højremenuen eller via. dette link: .

Her skal du klikke på "Tilføj ny bruger". Det er vigtigt at personen ikke har en anden bruger med samme emailadresse. Tag derfor fat i personen inden han eller hun tilføjes.

Udfyld personens navn og email. Når du klikker på "Tilføj bruger" modtager personen en mail til den indtastede emailadresse, hvor man skal verificere sin email adresse - ligesom når man opretter sin bruger. Er du eller personen som tilføjes i tvivl om dette, kan I læse mere om det her:

Når den tilføjet person har verificeret sin emailadresse skal han/hun efterfølgende klikke på "Glemt adgangskode" på og få tilsendt en ny mail hvor man kan oprette sin adgangskode.

https://eventportal.judoinfo.dk/min-judoklub.php
loginsiden
Verificer emailadresse efter oprettelse